۱۴۰۴ دوشنبه ۱۲ فروردین

ایجاد نارضایتی در ارباب‌ رجوع

آیا می دانید که ...
ایجاد نارضایتی در ارباب‌ رجوع یا انجام ندادن یا تأ‌خیر در انجام امور قانونی آن‌ها بدو‌ن دلیل جز تخلفات اداری است؟
به استناد ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۱۷/۰۹/۱۳۷۲ :«... ۳‌ ـ‌ ایجاد نارضایتی در ارباب‌ رجوع یا انجام ندادن یا تأ‌خیر در انجام امور قانونی آن‌ها بدو‌ن دلیل...» تخلف محسوب می‌شود و چنانچه کارمند مرتکب آن شود به موجب رای هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری به یکی از مجازات‌های ماده(۹) قانون مذکور محکوم خواهد شد.

تاریخ به روز رسانی:
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
تعداد بازدید:
۱۷۴۰
دانشگاه الزهرا
تهران،خیابان ده ونک،دانشگاه الزهرا، ساختمان خوارزمی، طبقه ششم، مدیریت امور حقوقی، قراردادها و رسیدگی به شکایات
officelaw@alzahra.ac.ir
کدپستی : ۱۹۹۳۸۹۳۹۷۳   شماره مستقیم : ۸۸۰۵۸۹۰۱
شماره داخلی: ۲۰۶۶