۱۴۰۳ شنبه ۳ آذر

طرح تکریم ارباب رجوع

مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری دانشگاه الزهرا (س) با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه، سامانه CRM را با هدف طرح تکریم ارباب رجوع راه اندازی می نماید. 
با راه اندازی این سامانه امکان نظرسنجی اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی (به عنوان ارباب رجوع) از کارکنان(به عنوان خدمت دهنده) فراهم گردید، اعضای دانشگاه از امروز می توانند با مراجعه به این سیستم نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط کارکنان ثبت نمایند. 
(کد کاربری و رمز عبور برای ورود به سیستم کد ملی هر عضو می باشد)

تاریخ به روزرسانی:
1398/11/27
تعداد بازدید:
519
دانشگاه الزهرا
تهران،خیابان ده ونک،دانشگاه الزهرا، ساختمان خوارزمی، طبقه ششم، مدیریت امور حقوقی، قراردادها و رسیدگی به شکایات
officelaw@alzahra.ac.ir
کدپستی : 1993893973   شماره مستقیم : 88058901
شماره داخلی: 2066